2011. augusztus 28., vasárnap

Megújult a másik honlapom

Új alapokon indítottam újra a másik honlapomat. Az engem érdeklő témákban találtok majd rajta inspirációkat, tutorialokat. Egyrészt mert ha már én megtaláltam, nektek ne kelljen keresgélni, másrészt számomra is könnyebben lesz megtalálható.


Látogassatok meg itt is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2011. augusztus 28., vasárnap

Megújult a másik honlapom

Új alapokon indítottam újra a másik honlapomat. Az engem érdeklő témákban találtok majd rajta inspirációkat, tutorialokat. Egyrészt mert ha már én megtaláltam, nektek ne kelljen keresgélni, másrészt számomra is könnyebben lesz megtalálható.


Látogassatok meg itt is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...